Pavel Rybníček

Portrét s lidskou tváří

garant workshopu: FUJIFILM

Pavel je fotografem, který má ve svém oboru široký záběr. Převážně se věnuje svatební a portrétní fotografii. Často si ho najímají firmy a reklamní agentury na focení produktů, billboardů nebo imageových fotografií.

Ve svých fotografických počátcích fotil pouze na kinofilm, což se odráží také v jeho dnešní digitální tvorbě. Jeho fotografie se vyznačují příjemnou tonalitou, realistickým barevným podáním a jeho černobílé snímky vyvolávají dojem klasické filmové emulze.

K fotografii se snaží přistupovat s jednoduchostí. Snaží se využívat pouze jedno světlo a také úpravu jeho snímků se snaží dělat s lehkostí tak, aby měl divák z jeho fotek přirozený prožitek.


Popis workshopu:

Vyfotit obličej ženy je lehké. Vyfotit ale portrét, který odráží její osobnost i krásu, už tak lehké není. K dobré fotce nepotřebujete nejdražší objektivy, světla ani další nákladné a složité ateliérové vybavení. Krásný portrét dokážete vyfotit v přirozeném světle venku i v interiéru.

Aby byl ale výsledek dokonalý, je dobré se naučit světlo pozorovat a umět ho využít nejlépe, jak to půjde. V neposlední řadě je důležitá komunikace s modelkou, kterou si musí každý fotograf/fotografka osvojit a brát ji jako samozřejmost. Jedině tak je totiž možné docílit přirozeného portrétu s lidskou tváří.

Co by měl mít účastník s sebou:

  • Digitální zrcadlovku nebo CSC fotoaparát libovolné značky. Světelnější objektiv výhodou.

Co se účastník naučí:

  • Kreativní focení v interiéru

  • Komunikace s modelem

  • Správné nastavení fotoaparátu (podle Pavla)

Délka trvání:

  • 180 minut

Místo konání:

Kapacita kurzu:

  • 8 účastníků

Cena:

  • 100 Kč díky FUJIFILM