Magdalena Čevelová

Jak nacenit focení a natáčení

workshop

Jsem marketingová čarodějnice. Pomáhám úspěšným byznysům na svět, a vím, co dělat, když jsou na umření. Na to, aby vás práce bavila a podnikání fungovalo, mám dvě kouzla: psychologii a marketing.

Od roku 2003 působím jako poradkyně a lektorka pro volnonožce a malé firmy ve službách. Úspěch v podnikání podle mě tvoří 10 % strategie a 90 % nastavení mysli.

Svým klientům pomáhám nastavit si podnikání tak, aby je bavilo, uživilo a nežralo duši. Pro každého se snažím najít takové metody a postupy, které odpovídají jeho povaze a charakteru jeho konkrétního podnikání.

Dobře nastavená cena je podle mě jeden ze základních pilířů úspěšného marketingu. O cenotvorbě vedu workshopy, kurzy i přednášky. V roce 2018 jsem napsala a vydala e-knihu Kouzlo ceny.


Popis workshopu:

Kolik si mám říct za svoji práci? Které faktory se do ceny mají promítat? Jak nastavit cenu tak, abych neodradil/a všechny zákazníky? Proč je vlastně tak těžké vyjednávat o ceně nebo si vůbec říct o peníze? Existuje něco takového jako "správná cena"? Jakou hodnotu vnímá zákazník a jak to s cenotvorbou souvisí? Má smysl poskytovat slevy? A co můžu udělat pro to, abych si za focení mohl/a říct víc?

Tohle jsou otázky, na které vám workshop pomůže najít odpověď.

Co se účastník naučí:

Různé způsoby, jak nacenit svoji práci. Jak používat cenotvorbu jako nástroj k oslovení těch správných klientů a získání zajímavých zakázek.

Délka trvání:

  • 2 hodiny

Místo konání:

Kapacita kurzu:

  • 12 účastníků

Cena:

  • 200 Kč